Thursday, December 22, 2011

tahniah abg2 n kakak2 PMR!!!

wah saya pun ikut teruja bila tengok kat tv ramai yang dapat full A dalam PMR ..x kira lah 7,8,9...rasa macam bersemangat pulak tengok dorang thu..walaupun saya akan hadapi ni semua tahun2013 nanti..heheh
tambah menakjubkan lagi pelajar OKU pun dapat 9A tau...hermm best sangat tengok ...
kalau dorang boleh kenapa kita tidak kan...

kat sekolah izza pun kalau tidak silap ada 10 orang dapat full A..ermm brtmbh seronok bila ada yang dapat full 9A..hee..saya tumpang gembira sebab saya pun masuk kelas yang ambil bahasa arab tau.. 

buat yang tidak dapat full A thu asal dapat A syukur sangat dah tu..bg yang tidak dapat...tingkatkan usaha SPM nanti boleh tebus balik..ingat dimana ada kemahuan di situ ada jalan tapi haruslah lakukan dengan sungguh2 ya..

walau apapun izza tetap doakan yang terbaik buat kakak2 dan abang2 semua k..izinkan izza untuk tumpang kegembiraan ya..


gambar ni izza ambil dari google...





ya allah..ya rahman...ya ghaffar...ya latif

2 comments:

  1. ya btl2..semua calon sebenarnya terbaik..
    walaupun ada yang x capai target dorang..tapi tuah ayam nampak kat kaki tuah manusia siapa yang thu?..mungkin bagi yang gagal ini baru permulaan..tapi siapa tahu tahun2 yang akan datang orang tu pulak yang jadi kebanggan negara...:D

    ReplyDelete