Monday, January 23, 2012

tenang vs kelam kabut

bismillah..

amacam?tengok tajuk sudah boleh agak kan apa yang izza nak kongsikan..masih samar-samar?tak pa..tinggalkan alamat anda kat ruangan komen..nanti izza pos kan lampu suluh..
hehehe tak adalah..gurau je..Tenang..

ok untuk permulaan izza bagi pendapat:
kalau korang tengah buat sesuatu kerja dalam keadaan kelam kabut..mesti korang rasa serabut..betul?

kalau time tu buat dalam keadaan tenang semua menjadi..ya tak?

izza pun selalu juga buat kerja dalam keadaan kelam kabut/tidak tenang..

izza bagi 1 situasi ok..untuk bagi korang kefahaman yang lebih jelas..
~>ada suatu hari ni..izza ada kelas bahasa arab..kitaorang kena suruh berdiri siapa dapat jawab boleh duduk..time tu ustazah soal dalam bahasa arab kami terjemahkan..padahal bukannya susah pun..tengok buku juga..tapi izza berabisan mencari perkataan yang ustazah sebutkan tapi x dapat cari.tapi akhirnya izza duduk jugalah sebab ada perktaan yang izza ingat..time duduk tu kawan-kwan yang lain masih di soal..punyalah main senang izza jumpa perkataan yang ustzah berikan dekat mereka..HAH..inilah yang dikatan kalau nervous semua x tentu arah kan..

pengajarannya kalau buat sesuatu benda haruslah tenang.. mohon pertolongan allah tau jangan lupa..
sama-samalah kita amalkan..izza pun bukan manusia sempurna..jumpa lagi ^_^



ya allah..ya rahman...ya ghaffar...ya latif

No comments:

Post a Comment