Sunday, April 8, 2012

coretan perjalanan

assalamualaikum...
amboi tajuknya bukan main lagi bukan..hee agaknya perjalanan apa??
jalan2 shpping ke?ermm atau jalan2 cari makan?
hehehe..sebenarnya izza ingin ceritakan penggalaman izza ikut KRIS atau kem remaja islam..
(matikan dulu playlist kat bawah untuk mendengar lagu ni..best~~)




(bingkai kehidupan-lagu tema sepanjang program dijalankan)
huhu kiranya macam kem ibadah juga..kem ni di anjurkan di sekolah izza sendiri iaitu SMK BADIN TUARAN..
ambl dr google images...

izza first time ikut program ni izza kenal program ni pun dari usrah yang dilakukan setiap hari jumaat kat skolah izza..
untuk pengetahuan semua,program ni melibatkan beberapa buah sekolah di sekitar Pekan Tuaran..
maaflah izza x berapa nak ingat lah berapa kesemuanya..alamak!!sorry dah terlebih berceloteh pula..ok lh jom ikuti penglmn izza..program itu dijalankan selama 3 hari 2 malam iaitu 5-7 April..hari pertama merupakan hari pendaftaran taklimat dan pembahagian kumpulan..mlam hari pertama ni, program2nya habis pada 12 lebih.. so kami pun tidurlah lepas 2..tapi izza dan beberapa sekutu yang lain heee x tidur malam tu kononya kalau tidur pun pukul 2 dh nk mndi dh(spya x berebut).phdl spttnya bngn pd jm 3 lebih..izza dan rkn2 trs p surau utk brsma2 rkn lain utk br qiamulail pd jm 4 lebih ~ kiranya izza n the geng ni awl sngtlh p ke surau..olh krna x thn mgntk izza dan rkn2 trtdr jga skjp dlm 10-30 minit..ish2..korang rasa cukup tido x..hehehe mestilh x kn..

ya allah..ya rahman...ya ghaffar...ya latif