Tuesday, June 3, 2014

jenguk @ tinjau

twink!twink! i'm home.. yeah finally *teruja lerh punya pasal. :D
perh sejarah hidup asramaku, sangat lama tidak tengok bumi tuaran ni.. 
apapun gatai pula jari jemari ni mau taip something dekat blog ni..lama sangat dah tidak update.. habuknya setebal kamus oxpod dah ni fuhh.. 
berbalik kepada sekolahku~ sedar tak sedar tup.tup dah, 4 buln saya d sana dan alhamdulillah sedikit demi sedikit membuka ruang di hati ini untuk menyayanginya..amboi jangan fikir lain-lain ya,..

jual-jual masa karnival voktek BURGEMBIRA!!
tu.. tengok atas tu hah.. kanak-kanak (ermmm ^_^) yg buat saya happy tinggal di sana .. berlari-lari turun bukit..perh main kapal trbang kertas... n macm2 lagi lah.

sedia dipimpin untuk memimpin 
harh yang tu pula masa nadwah kepemimpinan islam hari tu.. peringkat negeri sabah..

canopy walk at poring hot spring, 
walaupun kami berskirt dan bukannya seluar.. bukan masalah besar weii.. laju jer kita orang memanjat sana sini.. rupanya sedikit-dikit saya sudah mula mencipta pelbagai kenangan macam  dekat sekolah lama..not bad ok..


baru selesai jadi fasilitator di kem bestari solat di saint francis xavier.. ada sorang adik tahun enam tu saya tanya dia "nanti besar fahmi mau jadi apa?" sekali dia jawab "saya mau jadi doktor al hafiz"  subhanallah sungguh besar cita-citanya kita doakan supaya dia dapat capai impiannya insyaAllah :)
 saya rasa, cuba,try test, sampai sini dululah buat kali ni ya..  saja jer mau tulis-tulis ni untuk buang segala habuk2 yang dah bertimbun dekat blog ni ok lah..ilalliqha..


ya allah..ya rahman...ya ghaffar...ya latif

No comments:

Post a Comment